Pages

Sunday, November 27, 2011

Apa kahbarmu


Hari ini aku terasa merinduimu sayang..dimnakah kau sekarang apa khabarmu? ingin sekali aku membencimu
tapi hati ku berbisik...jangan membenci..kerana sayangku masih ada..biar kau telah jauh namun hatiku sentiasa padamu..setiap saat setiap waktu..gila kah aku...sentiasa ingat kan mu...aku tau kau x akan menoleh padaku..kerana kesilapan dan keegoanku yang tinggi membuat kan kau meninggalkan aku...sayang,andai kau tau betapa aku menyesali apa yang terjadi...pastikah kau terima ku lagi...hari hari yang ku lalui penoh dengan rasa bersalah padamu...kerana aku yang menyebabkan kita berpisah...aku tau kau juga masih menyimpan perasaan sayang padaku...kerana kita punya ego yang tinggi kita x pernah mau mengaku kesilapan.............Sayang, andai telah tiada harapan untuk kita bersama lagi izinkan lah aku menyimpan segala kenangan pahit manis semasa kita bersama....biarlah ia menjadi suatu kenangan terindah buat kita....andai kau telah temui penganti diri ku aku doakan agar kau bahagia bersamanya....usah lah kau kenangkan lagi diriku yang malang ini...mungkin aku x akan mampu melupakan dirimu sepanjang hayatku....biarlah aku begini meniti hari hari ku ...semuaga aku akan terus tabah.....huhuuuuuuuuuu..jiwang ke aku ni...hahaha..............

No comments:

Post a Comment