Pages

Thursday, December 8, 2011

Kenapa ni...

      Selalu terjaga awal pagi..nak lena semula x bolih,pusing kanan pusing kiri..aku gelisah x tau kenapa...nak keluar ambil wuduk takut pulak..maklumlah tempat ni masih asing bagiku.. kawan ku lena di ulit mimpi..entah apalah yang di mimpikan...menantikan sehari lagi amat menyeksakan..boring sangat situasi macm ni...teragak nak holiday lepas ni tapi x tau nak kemana dan dngn siapa..biasalah kan orang mcm aku ni...boyfriend pon x ada..kekasih apalah lagi..
       Sebut bab kekasih ni pilu lah rasanya..ialah dulu ada kekasih ada lah teman yang take care pasal aku..tapi kini semua dah musnah...mgkin dah ditakdirkan dia bukan untuk jodoh ku nak buat mcmana kan.terima je lah nasib se ada nya,,tapi dalam hati ni masih sayang kan dia saja...kenapa ya bodoh lah aku ni kan..ahh..biarlah..
merepek apa lah aku pepagi ni kan...haha..nanti dalam klas pastilah ...aku lah orang yang paling ngantok sekali..baru padan muka aku...adoii...
       Hari ni pasti mamat hensome tu nak goda aku lagi..hemm..bolih tahan rupa je..watak his..not my taste lah,..lembut semacam je...sekali aku tengkeng mau keluar kencing dia..baru dia tau sape aku ni...haha..x baik lah aku ni kan subuh lagi dah mengumpat orang,,k lah aku stop dulu....haha..catitan x tentu arah,,bye.

No comments:

Post a Comment