Pages

Monday, December 5, 2011

Rindu sangat............

    Hari ini terasa rindu sangat pada dia...gurauan nya..kenakalan nya..senyum nya dan sentohan nya....
lebih seminggu aku tinggalkan dikau wahai sayang ku...adakah kau sehat? makan kah engkau? atau kau menangis rindukan pelukan ku sayang...hanya aku yang selalu mendakap dan mencium mu sayang...
aku yang selalu memandikan kau...aku yang meraba setiap anggota tubuhmu...aku yang mengusap dan m
engucup mu setiap hari....oh..rindu sangat kemesraaan kita sewaktu bersama.............

    Tahu kah kau wahai sayang betapa aku cinta dan sayang padamu....seluruh jiwa raga ku hanya untuk mu...
betapa sayang nya aku padamu...hanya aku yang tau...sayang,andai kau tiada betapa sunyi nya hidupku..aku
x mampu hidup tampamu..andai kau tiada ....menangis lah aku meratapi kehilanganmu...aku betul sayang kau
aku rindu kan kau..kerana kau ada lah segala bagi ku..kau yang selalu menemani dan memujuk ku bila tiap kali
aku bersedih..hanya kau yang memahami hati dan perasaanku sayang...sayang ku harap kau sabar selalu
menantikan kepulangan ku.....wahai si comot jantong hatiku......I love U so much............Muahh..
my lovely my cat. .>>waktu gaban melanda Melati..:).

No comments:

Post a Comment